رفتن به محتوای اصلی
۶ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵

خدمت خالصانه مدیریت شهری به عزاداران حسینی/ ستاد مرکزی برگزاری مناسبت‌ها تشکیل شود

مطلب بدون عنوان 1798
 رئیس کمیسیون فرهنگی شورا اسلامی شهر قم خدمت تمام پرسنل شهرداری در تمام سطوح و پایه‌ها با عشق به مردم و امام حسین(ع) را یادآور شد و گفت: نیاز است ستاد مرکزی با نظارت اعضای شورا تشکیل شود.

مصطفی ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر نیوز، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) اظهار داشت: انگیزه و اشتیاق اعضای ستاد برگزاری مراسم‌های عزاداری در شهرداری و سازمان فرهنگی قابل‌توجه و تقدیر است.

وی انگیزه خدمت و عشق به امام حسین(ع) و اعتقاد به فرمایش امام(ره) که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته در خدمت‌رسانی پرسنل شهرداری تبلور پیداکرده را مطرح کرد و افزود: نیازسنجی درست و تأمین ضرورت‌ها در سطح شهر نشان از استفاده درست از تجربیات سنوات گذشته در شهرداری دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا اسلامی شهر قم تصریح کرد: در شهر قم بعضی از مناسبت‌ها مانند تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، نیمه شعبان، اربعین و زمان تحویل سال به‌صورت ویژه برگزار می‌شود که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی از لزوم تشکیل ستاد ویژه به مناسبت ایام خاص خبر داد و گفت: نیاز است ستاد مرکزی با نظارت اعضای شورا تشکیل شود تا از اخبار و برنامه‌های مختلف اطلاع داشته باشند.

ملایی ادامه داد: اعضای این ستاد باید متشکل از اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری و استانی باشند تا هماهنگی و نظارت به برنامه‌ها به‌صورت همه‌جانبه انجام شود.

وی همچنین به اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده به مردم نیز تأکید کرد و گفت: باید مردم در روند انجام همه کارها قرارگرفته و اطلاع کافی از مشکلات و اقدامات داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مقدس قم با یادآوری خدمات شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تأکید کرد: تمام کارکنان شهرداری در تمام سطوح و پایه‌ها با عشق به مردم و امام حسین(ع) خدمت می‌کنند و باوجود ایستگاه‌های زیاد صلواتی و اطعام مردم، تمام شهر پاکیزه است.

وی در پایان ابراز کرد: خدمت‌رسانی در حوزه پسماند، فضاسازی و حمل‌ونقل به‌صورت تمام‌وقت انجام می‌شود و پرسنل شهرداری در تمام سطوح با اعتقاد به این مهم که همه شهر  قم حرم اهل‌بیت(ع) است به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/lQNo